SKANERZY. Jak formatować teksty w internecie?
„How users read on the web? – They don’t.” – tak kwestię czytelnictwa w sieci podsumował w słynnym raporcie Jakob Nielsen. Chcesz przebić się przez dżunglę konkurencyjnych treści i dotrzeć do wciąż zapracowanych scrollerów? Postaraj się, żeby Twoje teksty były nie tylko wartościowe merytorycznie, ale także… wizualnie. Co można zrobić?
SŁOWOMAT, czyli o potencjale neologizmów w content marketingu
Genialny filozof Ludwig Wittgenstein powtarzał: „granice mojego języka są granicami mojego świata”. Pora zatem poszerzyć horyzont copywriterskiego uniwersum! Celne słowa TWORZONE na potrzeby strategii content marketingowej to niezawodny sposób na przyciągnięcie wzroku potencjalnych klientów. Ty zyskasz ich uwagę, oni – zabawę z odczytywania marketingowej otoczki produktu lub usługi, którą oferujesz. Efekt? Konkurencja zostaje w tyle, a Ty liczysz zyski, przyznając zasłużoną premię swojemu copywriterowi. Stand out or die, right?